neděle 20. listopadu 2022

Čtvrtý ze čtyř - Tajemství adventu

 Poslední z objednaných šátků měl zadání temná noc. Bylo vybráno tmavě modré klubíčko a vzor Tajemství adventu. To je vzor, ze kterého jsem uháčkovala svůj první šátek. Po pravdě tehdejší barevná varianta se mi líbí víc, tenhle je hodně tmavý. Ale jak se říká, přání je mi rozkazem...


Trochu je to vidět,
od středu je příze světlá
a na krajích tmavá.



Kytičky ve vzoru


Vzor není těžký a je velmi snadné upravit velikost šátku




Bylo docela obtížné vyfotit celý vzor.




Úplně se ztrácí ta rozdílnost v odstínech modré.
Ale normálně to vidět bylo.




Jelikož byl požadavek na velký šátek, tak to byl velký šátek.
Použila jsem na něj 1500 m příze.



Tady je konečně vidět rozdíl v odstínech modré.



A tady jsou všechny 4 pohromadě.


**************


A ještě pozvánka na Knižní abecedu s písmenkem I 

Tak pojďte přijít na to, jaké  dva druhy knih na I to budou:

1.) I jako vyšetřování v otázkách víry a mravů, které vykonávala příslušná církevní autorita.
      I jako nechvalně známé hony na čarodějnice.

2.) I jako původní obyvatelé jistého kontinentu. 
      I jako Aztékové, Inkové nebo Mayové.

Moc se těším na vaše knihy
















12 komentářů:

  1. Krásný šátek a moc hezký vzor s kytičkama ! Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Renato, nádhera. Trpělivost ti určitě není cizí. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  3. Reni, moc pěkné. Py tři jsem viděla (myslím) v sobotu na vlastní oči. Poslední, modrá krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl tam šátek se stejným vzorem jako je ten červený Heli

      Vymazat
  4. Všechny šátky jsou krásné. Teď ten poslední modrý se mi líbí tedy hodně !!!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. No jo, opět mě to pozná až napodruhé, aniž bych cokoli změnil nebo doplnil...

      Vymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤