středa 19. února 2020

Budík

Kolegyňka z práce chtěla pro svého synka budíka, tak jsem prohledala internet a jednoho, co se mi líbil našla. Návod sice nebyl v češtině, ale dal se pochopit. Pustila jsem se do díla...
Originál, podle nějž jsem pracovala






Jedna placka...


Dvě placky...



Ciferník


Levá a pravá ruka




Dvě nožičky...




Jablíčko se stopkou
Fosforově jedovatý červíček...



A tady je v celé své kráse




A ještě jednou :-)

Kolegyňka říká, že budíček jede,
malý s ním i spinká...




21 komentářů:

  1. Renatko, ten se ti moc povedl. Někdy také háčkuji jen podle obrázku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi úžasně šikovná, budík je parádní.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný. Jste šikovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Tvůj je takový veselejší...

    OdpovědětVymazat
  5. Roztomilý kousek. Hned bych s ním spinkal taky!

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko,jsi šikulka👍

    OdpovědětVymazat
  7. Je super! Jen ty hodinové ručičky vypadají, jako by mu z nosu tekly černé nudle . Ale jinak je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  8. Roztomilé, já bohužel háčkovat neumím   
    Ale tohle je moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  9. [18]: Každý umíme něco jiné, tak už to je     

    OdpovědětVymazat
  10. [19]: Udělal radost a to je hlavní

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤