neděle 16. února 2020

Přečteno

Pokouším se nějak utřídit přečtené knihy. Respektive jejich seznamy.
Když kliknete na obrázky, dostanete se na seznamy přečtených knih v daném roce





 

 

23 komentářů:

  1. Zírala jsem, jak jsi pilná čtenářka. Smekám!
    Máš jiný vkus než já. Z knih na tvých seznamech jsem nečetla asi nic. Nejsem si jistá s Danielle Steelovou. Jestli jsou to nové svazky, tak jsem je nečetla.
    Četbě zdar!

    OdpovědětVymazat
  2. Už vím, že jsi pilná čtenářka. Já si ráda přečtu pěkný román, dobrou detektivku i něco z historie.

    OdpovědětVymazat
  3. Já čtu skoro všechno.
    Ale je jen pár knížek, ke kterým se vracím.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak už jsem se kdysi zmínila, jsem vášnivý čtenář a navíc ještě knihomol.

    OdpovědětVymazat
  5. vizit-my-farm16. února 2020 v 15:31

    Já už čtu taky a vracím se ke knihám z hodně dávné minulosti. Aktuálně mám rozečtenou Honzíkovu cestu od Bohumila Ríhy. Ne, opravdu si nedělám legraci.

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, smekám, čtu nyní minimálně, sotva najdu čas na křížovky. Více však píši paměti pro potomky a pak taky povídky a příběhy do časopisu. Určitě se polepším , myšleno knihy.

    OdpovědětVymazat
  7. Sice se, zdá se, v našich knížkách nepřekrýváme, ale to vůbec nevadí .

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi dobrá, smekám.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já mám dost problémy se čtením - tedy spíš s očima. Tak čtu vždy jen chvíli, protože se mi to pak míhá. Ale jak už jsem uváděla, mám ráda Danielle Steel a z tvého seznamu si vzpomínám, jak se mi moc líbil Robinson Crusoe, ale to už je dávno, ale kdybych ho měla, tak si ho uritě ještě jednou přečtu.

    OdpovědětVymazat
  10. To je knih! Utkvěla mi v paměti především Dánská dívka - knížka se mi moc líbila. Myslím, že bych si ji měla zase přečíst.
    Už pár let taky sepisuji, co jsem přečetla, ale třicet knih jsem naposledy přečetla pět let zpět. Letos snad brzy začnu, dočítám totiž teprve první knihu.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: To je přece bezva, číst, co máš ráda

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Tak to máme hodně podobné, málokterou knihu přečtu víckrát...

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Tu jsem nejspíš jako dítě taky četla

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Ale to je přece strašně fajn, co děláš

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Ne, to není na závadu     

    OdpovědětVymazat
  16. [9]: Robinson mě bavil, stejně jako jiné dobrodružné knihy.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi dobrá, mně by na ten jeden rok stačil ten jeden obrázek .

    OdpovědětVymazat
  18. Já se téměř na chlup shoduji s komentářem č. 1. Patrně moc romantik nejsem, Steelová mě nebere, ale to vůbec nevadí, každý si své zaměření najde, tedy ten, kdo vezme knihu do ruky. Já jsem spíš na literaturu faktu a podobné žánry.

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Našel jsem ji při úklidu. Ale když vidím jaký je ten Ferda darebák, ani se mi ji už nechce dočíst.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤