sobota 22. února 2020

Chudobčiny 3 x 3

Ráda chodím na blog U blondýny. V tomhle článku reagovala na výzvu od Dáši z blogu Cestou necestou. Výzva zněla ukázat tři fotky ze třů různých témat. Tak jsem to vyzkošela také...
3 x z mého háčku
Andělky

Chobotnička

Panenka


3 x ze srazu veteránů

Náměstí se zaplnilo naleštěnými autoveterány

Rikša

Fantomasovo vozítko?


3 x podvodní svět

Pruhovaná rybička


Korál zblízka

Ale to je mi zvláštní úlovek....

41 komentářů:

  1. Renatko, i ty jsi splnila výzvu na výbornou. Líbí se mi témata i fotografie.

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, parádní fotky. Vybrala jsi zajímavá témata

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi to Fantomasovo vozítko.

    OdpovědětVymazat
  4. A já strašně ráda chodím k Renče na čumendu a proč ?
    Jednak ji mám ráda, obdivuji její chuť do života a když něco dělá, tak naplno.
    Přesně jako tato výzva

    OdpovědětVymazat
  5. Panenky jsou kouzelné. To se povedlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, děkuji za účast ve výzvě. Tvé tvoření figurek je opravdu nádherné, to obdivuji, protože háčkovat neumím. Na veterány se občas chodíme podívat, když jezdí rallye Křivonosku a je co obdivovat. A podmořský svět znám jen z fotek z Egypta od dcery. Korály a rybičky to je nádherná podívaná. Hezké fotky.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, dobrá volba obrázků. Ještě si je pamatuji z tvého psaní

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Bylo tak prezentováno. Je docela vtipně řešeno zadní okno, tedy dvě zadní okna     

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Asi se budu červenat....     

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Jity, tu velkou jsem musela udělat 2x úplně stejnou. Pro dvě holčičky od neteřinky     

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Děkuji. Bavilo mě hledat ve fotkách.  Moc se mi líbí, jak jsi fotila přes tu skleněnou kouli. Je to hodně zajímavé

    OdpovědětVymazat
  12. Renátko, moc pěkné fotky. Tvé háčkované výtvory už jsem obdivovala, veterány můžu vidět kdykoliv a díky tvým fotkám jsem mohla nahlédnout i pod mořskou hladinu.

    OdpovědětVymazat
  13. Renatko,povel se,moc hezký výběr 👍

    OdpovědětVymazat
  14. Hezká výzva a hezky splněno. S háčkem tedy kouzlíš!

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělé, jen výzev víc a víc! Já je mám moc ráda :) Obdivuji tvoji šikovnost !

    OdpovědětVymazat
  16. Veteráni jsou moje velká láska. Věřím že by jí bylo i moře. A háčkovaná dílka nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Děkuji, s háčkem v ruce a klubkem vedle sebe, to jsem prostě já...

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Taky mě výzvy bavi. V těch knižních jsem zkoušela číst i to, co bych normálně nečetla...

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Já byla s manželem na veteránech poprvé. Moc se mi libilo, když řidič a spolujezdec podtrhli atmosféru dobovými kostýmy. Některé byly opravdu historické...

    OdpovědětVymazat
  20. Pohled na andělky, chobotnici a panenku mě  úplně pohladil po duši, jsou tak doslova lahodně barevně sladění. Sraz veteránů vypadá zajímavě, to mohla být pěkná akce. Podmořský svět velice obdivuji, ten bych jednou chtěla taky vidět na vlastní oči. Krásně splněné.

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: Děkuji, háčkování mě baví. Já si podmořský svět naložila s mužem jako dárek k výročí svatby. Pár článků s fotkami je zde na blogu

    OdpovědětVymazat
  22. [26]: Děkuji Jarmilko, nebylo až tak lehké vybrat témata a fotky k nim   

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavá témata a moooc povedený výběr snímečků.

    OdpovědětVymazat
  24. Neotřelá a originální témata. Hezké ztvárnění výzvy. Přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  25. Bezvadné vypořádání se s výzvou od Dáši F. Každá fotka má něco do sebe, něco vypovídá. Prima vybraná témata.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkný výběr obrázků.

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Děkuji, bavilo mě to vybírat

    OdpovědětVymazat
  28. Krasne fotografie i temata. Tedy ty hackovane figurky to je bomba! Jsi moc sikovna a mas muj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  29. Originální témata! Parádně splněná výzva!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Tak u fotek od moře jsem se trochu zasnila Jinak chobotničku jsme dostali v porodnici, když se nám narodila naše Heďa s kilem osmdesát a taková krásná panenka jako máte na první fotce je jedinou panenkou, kterou moje dcera vzala na milost, protože jinak si hraje jen s auty a transformery a podobně

    OdpovědětVymazat
  31. Renátko, opět moc chválím. Témata neokoukaná a krásné fotky! Super!

    OdpovědětVymazat
  32. Fantomasovo vozítko, my říkali Tatraplán , díky za návrat do dětství. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤