sobota 22. února 2020

Z lásky pro tátu

Dnes bych vám ráda ukázala, jak jsem kdysi vyšívala. Byl to dárek pro tátu k narozeninám. Obrázky s náboženskou tematikou měl rád. Tenhle byl první ze tří, které ode mě dostal


Vyšíval se gobelínovým stehem na předtištěném plátně.
Tenhle obraz zůstal doma u táty.
Vyfotila jsem ho nakřivo :-)




Udělal tátovi velkou radost. Povzbuzená úspěchem, oběhla jsem švadlenky hledajíc další náboženský motiv. Pár týdnů to trvalo, ale nakonec se povedlo sehnat dvojici Ježíše Krista a Pannu Marii. S velkým předstihem jsem tak tvořila tátovi dárek ke kulatinám. Stihla jsem oba obrazy vyšít i zarámovat.


A tahle fotka vypadá hodně podobně jako můj vyšitý obraz.
Zdroj obrázku je zde


Táta už tu není. Dva z obrazů taky ne. Trochu smutný konec mělo to moje vyšívání. Ale jedno vím určitě. Udělala jsem mu tehdy velikou radost. Ten první, s dítětem v náručí ještě dnes visí v kuchyni...

Mějte se krásně. 


4 komentáře:

  1. Ahoj Renatko, děkuji za milou návštěvu u mne na blogu. Přečetla jsem si u tebe krásnou vzpomínku na tatínka, věřím, že jsi mu udělala velkou radost. Vyšít takové obrázky to je um a chce to hodně trpělivosti. Přeji ti jen samé sluníčkové dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova. Je mi po něm stále ještě smutno...

      Vymazat
  2. To je moc krásné! Nevím, zda bych to dokázala, ty jsi opravdu moc šikovná na všechno. Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázek byl předtištěný na vyšívací látce. Vyšívalo se gobelinovým stehem. Pracovalo se docela dobře. Tmavě hnědou plochu nad Panenkou Marií na prvním obrázku mi pomáhal dokonce i můj manžel 😃

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤