úterý 18. února 2020

Přívěsek


Na jednom setkání Ženského klubu mě zaujaly frivolitky. Je to takové jemné drhání na jehle. Na speciální jehle. Vlastně originální frivolitky se dělají na člunku. Ale to mi vůbec nešlo. Mrkla jsem se na na tyto stránky a odtud se odrazila. Ale učila jsem se z videa, které mi přeposlala kamarádka právě z Ženského klubu:

 Je tam těch lekcí strašně moc.
Vůbec nevadí, že nejsou česky, 
dá se to lehce pochopit


No a tohle je jeden z mých prvních přívěsků
Není dokonalý, ale tak už to s s prvními výrobky chodí...



Další přívěsek

A tady je zvětšený


Šedé srdíčko 



Tahle bílo - modrá kombinace měla velký úspěch.


Pohled zblízka


Pokus o náramek se mi moc nezdařil



Nepodařilo se mi korálky správně umístit




Tenhle, sterjně jako ten bílo - modrý
se taky povedl.


Detail


Šedo - bílý krasaveček


Měla jsem ho vyfotit bez blesku



Tak tenhle náramek se podařil



Přiblíženo


Na tento jsem použila růžovou přízi a průhledné korálky



Detail


Zkusila jsem do středu umístit kamínek



Držel tam docela dobře



Pokusila jsem o přírodní styl


Fialová kombinace


Použila jsem melírovanou přízi


Ten sám přívěsek v červeno - modré variantě


Tyhle i ty předchozí přívěsky jsem udělala na památku pro kolegyně z práce,
když jsem odcházela na jiné pracoviště.

Vaše frivolitková Chudobka



6 komentářů:

  1. Renátko, čumím doslova s otevřenou pusou. Jsou všechny tvé výrobky neskutečně krásné. Jsi opravdu moc šikovná a já se před tebou klaním a smekám. To bych tedy nedokázala a vůbec nevím, která bije.

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, myslím, že k dokonalosti mám ještě hodně daleko. Ale neskutečně mě frivolitky byvily (✷‿✷)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Snažila jsem se holkám dát něco hezkého. Jsou tam chyby, ale o nich vím adi jen já a samozřejmě ty 🙂

      Vymazat
  4. Renčo, to je krása, jsi moc šikovná.:-) Před pár roky jsem si koupila frivolitkovací jehlu a zkusila pár uzlíků. Pak jsem to kvůli jinému tvoření odložila a už se k tomu nevrátila. Možná bych to měla napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to jen trochu času a trpělivosti. Já jim jednu chvíli úplně propadla....🤗

      Vymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤